香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
aulina | 05-May-08 | 一般

終於輪到我了,給人把文章節錄,然後作商業用途。

Picture


還要用這樣醜的標題、還要把人家的網址抄錯。

那本雜誌叫新星期一!emotion

[1]

我覺得同門你寫的野點會係喪插呀......一d都唔喪喎我覺得......

你要向雜誌反映一下你冇開新博的必要嗎 XD


[引用] | 作者 李小球 | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[2]

節錄了還記得刊出來源,已是不幸中的大幸了,不過連網誌都抄錯,真係要捉去打八十大板。


[引用] | 作者 Maisy | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[3]

咁都比你睇到先係勁。

龜仔
[引用] | 作者 龜仔 | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[4]

改埋名添. :)


[引用] | 作者 mad dog | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[5]

咦,我見報喎
抄錯網址都好架 唔駛做第二個「香港高登」嘛!


[引用] | 作者 Cyrus | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[6]

anlina
第一次留言, 多多指教
XDDDD

blue
[引用] | 作者 blue | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[7]

Wrong address is a blessing in disguise. Morons can't find us. ha ha.


[引用] | 作者 dengelina | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[8]

= ="

我都認得第一句係 cyrus ……

同意 dengelina 所說,哈。也不必為這種事生氣吧。

翊充
[引用] | 作者 翊充 | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[9]

都起碼叫有嘗試credit番你丫…不過係寫錯咗…orz

domotoiceko
[引用] | 作者 domotoiceko | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: dengelina
dengelina :
Wrong address is a blessing in disguise. Morons can't find us. ha ha.
哈哈 disguise

有咩好disguise 呀,哈哈~


[引用] | 作者 Cyrus | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[11]

新星期一唔通又係姓楊旗下o個間﹖
而家o的傳媒好似好少做校對咁~

Him
[引用] | 作者 Him | 05-May-08 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: 李小球
李小球 :
我覺得同門你寫的野點會係喪插呀......一d都唔喪喎我覺得......
你要向雜誌反映一下你冇開新博的必要嗎 XD

係囉,人地都冇喪……

或者我快快手手去登記多個啦一係。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Maisy
Maisy :
節錄了還記得刊出來源,已是不幸中的大幸了,不過連網誌都抄錯,真係要捉去打八十大板。

現在都不知道那個來源是福是禍了。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: 龜仔
龜仔 :
咁都比你睇到先係勁。

是博友看到告知的,我是書報不碰的喇。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: mad dog
mad dog :
改埋名添. :)

以後叫我anlina啦咁。XD

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Cyrus
Cyrus :
咦,我見報喎
抄錯網址都好架 唔駛做第二個「香港高登」嘛!

你直情係頭條嘅頭條!

諗諗下抄錯都係好事。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: blue
blue :
anlina
第一次留言, 多多指教
XDDDD

幸會幸會!

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: 翊充
翊充 :
= ="
我都認得第一句係 cyrus ……
同意 dengelina 所說,哈。也不必為這種事生氣吧。

好記性呀!

都唔係真係生氣嘅。:P

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[19] Re: dengelina
dengelina :
Wrong address is a blessing in disguise. Morons can't find us. ha ha.

still considering if I need to go with that joke... ha ha...

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[20] Re: domotoiceko
domotoiceko :
都起碼叫有嘗試credit番你丫…不過係寫錯咗…orz

咪喇,快快手手去claim埋果個先。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: Cyrus
Cyrus :
哈哈 disguise
有咩好disguise 呀,哈哈~

@_@ 成語嚟呀。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: Him
Him :
新星期一唔通又係姓楊旗下o個間﹖
而家o的傳媒好似好少做校對咁~

其實我是不看雜誌的,不知道呀。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[23]

真係衰, 抄已經衰架啦, 仲要抄錯.
XD

蛋治
[引用] | 作者 蛋治 | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[24]

如果係喪插,你都係QUOTE小肥啫。幾歲細路都睇得出嘅嘢,抵插啦


[引用] | 作者 c | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[25]

抄錯都好既,咁咪冇乜閒雜人等出現羅!


[引用] | 作者 Frankie | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[26]

你篇一百萬人百幾個留言,點擊超高,好使好用呀,唔借用就嘥料啦,哈哈。


[引用] | 作者 閒趣 | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[27]

當係多謝佢地幫你揾埋圖片咯,呵呵!


[引用] | 作者 樂仔 | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[28] Re: 蛋治
蛋治 :
真係衰, 抄已經衰架啦, 仲要抄錯.
XD

我突然諗,我都係抄返佢啫而家。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[29] Re: c
c :
如果係喪插,你都係QUOTE小肥啫。幾歲細路都睇得出嘅嘢,抵插啦

現在變了小肥喪插了。:)

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[30] Re: Frankie
Frankie :
抄錯都好既,咁咪冇乜閒雜人等出現羅!

咁過門都係客嘛。不過我咁睇:睇開/寫開博的,又未必有興趣看這雜誌囉,反之亦然……又好像沒有看到有任何升降的異象,impact有限。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[31] Re: 閒趣
閒趣 :
你篇一百萬人百幾個留言,點擊超高,好使好用呀,唔借用就嘥料啦,哈哈。

是留言多吧,我寫的就是那樣而已,所以引用了的,也是cyrus寫的留言。:P

再謝看到還給我掃哦!

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[32] Re: 樂仔
樂仔 :
當係多謝佢地幫你揾埋圖片咯,呵呵!

有道理有道理!

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[33] Re: aulina
aulina :
閒趣 :
你篇一百萬人百幾個留言,點擊超高,好使好用呀,唔借用就嘥料啦,哈哈。

是留言多吧,我寫的就是那樣而已,所以引用了的,也是cyrus寫的留言。:P
再謝看到還給我掃哦!

a blessing in disguise
又學到scmp以外既新野啦~


[引用] | 作者 Cyrus | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[34] Re: Cyrus
Cyrus :
a blessing in disguise
又學到scmp以外既新野啦~

快啲叫多d同學窮嚟睇啦,auntie呢邊就算正文唔好睇,留言都是超高水準的!

aulina
[引用] | 作者 aulina | 06-May-08 | [舉報垃圾留言]

[35]

一句兩句冇所謂啦,當賣廣告

不過個廣告出錯品牌名就樣衰D

shadowzo
[引用] | 作者 shadowzo | 07-May-08 | [舉報垃圾留言]

[36] Re: shadowzo
shadowzo :
一句兩句冇所謂啦,當賣廣告
不過個廣告出錯品牌名就樣衰D

我諗過玩下真係走去claim返anlina.msb,可惜失敗咗。

aulina
[引用] | 作者 aulina | 07-May-08 | [舉報垃圾留言]